Είναι υγιεινά, δροσερά και πανεύκολα να τα φτιάξετε, εμπλουτίζοντας τη διατροφή σας με βιταμίνες και φυτικές ίνες.

Οι περισσότεροι ίσως έχουν συνδυάσει τα smoothies με φρούτα, αλλά η προσθήκη λαχανικών έχει έξτρα οφέλη. Καταρχάς, προσθέτοντας λαχανικά στο smoothie είναι ένας τρόπος να αυξήσετε τις μερίδες σας καθημερινά, ενώ ταυτόχρονα ένα smoothie με λαχανικά σημαίνει λιγότερα σάκχαρα.

Πέραν των λαχανικών, υγιεινές και ιδανικές προσθήκες σε ένα smoothie είναι επίσης επιλογές όπως οι σπόροι chia πλούσιοι σε πρωτεΐνη, οι σπόροι κάνναβης, ο λιναρόσπορος με τα καλά του λιπαρά, η υπερτροφή maca, ο αντικαρκινικός κουρκουμάς, αλλά και το τζίντζερ που κάνει καλό στο στομάχι.

Τα μυστικά του τέλειου superfood smoothie
Για να έχετε το ιδανικό αποτέλεσμα, μην ξεχνάτε να προσθέτετε μια μερίδα λαχανικών όπως σπανάκι, λαχανίδα, κουνουπίδι, κολοκυθάκι, καρότο κ.ο.κ., μια μερίδα φρούτου (αν θέλετε παχύρρευστη υφή σαν παγωτό, δοκιμάστε κατεψυγμένα φρούτα), 1-2 μερίδες από τις παραπάνω προσθήκες και κάποιο υγρό, κατά προτίμηση φυτικό γάλα, νερό καρύδας ή φρέσκο χυμό.

Μούρα-τζίντζερ-κουνουπίδι
Θα χρειαστείτε: ½ φλιτζάνι κατεψυγμένα σμέουρα, ½ φλιτζάνι φράουλες, ½ φλιτζάνι κουνουπίδι στον ατμό για καλύτερη πέψη, λίγο τζίντζερ, 1 φλιτζάνι φυτικό γάλα.

Πράσινο smoothie
Θα χρειαστείτε: ½ φλιτζάνι σπανάκι, ¼ αβοκάντο, ½ μπανάνα κατεψυγμένη, 1 κ.σ. σπόρους κάνναβης, 1 κ.γ. σπόρους chia, 1 φλιτζάνι φυτικό γάλα.

Smoothie μπανάνας
Θα χρειαστείτε: 1 μπανάνα κατεψυγμένη, ½ φλιτζάνι κολοκυθάκια ξεφλουδισμένα και κομμένα σε κύβους, 1 κ.σ. βούτυρο αμυγδάλου, ½ κ.γ. κανέλα, 1 φλιτζάνι φυτικό γάλα.

Για το κάθε smoothie, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να προσθέσετε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και να τα χτυπήσετε μέχρι το μείγμα να γίνει ομοιόμορφο. Το κάθε ένα από αυτά φτάνει περίπου τις 300 θερμίδες, ενώ είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και βιταμίνες.

Μην ξεχνάτε!

  • Έχετε πάντα φρούτα στην κατάψυξή σας, για να τα χρησιμοποιείτε όταν θέλετε να φτιάξετε smoothie.
  • Αν χρησιμοποιείτε φρέσκα φρούτα, μειώστε το υγρό που προσθέτετε ή προσθέστε πάγο για πιο παχύρρευστη υφή.
  • Προσθέστε τα αγαπημένα σας superfoods.  
  • Αν θέλετε περισσότερη γλυκύτητα, προσθέστε μέλι ή σιρόπι σφενδάμου ή σιρόπι αγαύης, όχι ζάχαρη!