Η καθημερινότητά μας έχει αλλάξει ολοκληρωτικά τις τελευταίες ημέρες, το άγχος μας έχει καταβάλλει και η ενέργειά μας ίσως να μας εγκαταλείπει πολλές φορές ανάμεσα σε δουλειά στο σπίτι, παιδιά και βομβαρδισμό αγχωτικών ειδήσεων. Οι παρακάτω τροφές, όμως, μας την προσφέρουν απλόχερα ώστε να ανταπεξέλθουμε όσο γίνεται.

Λαχανικά ζύμωσης
Το έντερο θεωρείται ο δεύτερος εγκέφαλος του οργανισμού και εμπλέκεται σημαντικά στη συνολική μας υγεία και απόδοση. Η ζύμωση των τροφών είναι μια διαδικασία κατά την οποία χρησιμοποιούνται ωφέλιμα βακτήρια, που κάνουν καλό στην υγεία του εντέρου και πραγματοποιείται με τη διατήρησή τους συνήθως σε άλμη ή σε ξίδι. Λαχανικά ζύμωσης που μπορούν να μας ωφελήσουν είναι το ξινολάχανο και τα τουρσί γενικότερα. Μπορείτε, επίσης, να δοκιμάσετε και το κεφίρ ή το ξινόγαλα, που είναι πολύ ευεργετικά για το έντερο.

Γάλα καρύδας
Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως υποκατάστατο της κρέμας γάλακτος ή του γιαουρτιού, ενώ η υψηλή του περιεκτικότητας σε λιπαρά οξέα, τα οποία χρησιμοποιούνται ως «καύσιμο» εύκολα από τον οργανισμό, κάνει πολλούς αθλητές να το προτιμούν. Αν και η καρύδα περιέχει κορεσμένα λιπαρά, έρευνες έχουν δείξει ότι τα χορτοφαγικής προέλευσης κορεσμένα λιπαρά, όπως αυτά που περιέχει η καρύδα, δεν δημιουργούν προβλήματα υγείας. Προσέξτε, βέβαια, να το καταναλώνετε με μέτρο.

Γλυκοπατάτες
Οι γλυκοπατάτες περιέχουν περισσότερη βήτα-καροτίνη από την συμβατική πατάτα (είναι ο λόγος που έχουν κι αυτό το χρώμα) και καθόλου αντιθρεπτικές ουσίες, οι οποίες προκαλούν ενοχλήσεις στο έντερο και οδηγούν σε μείωση των θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό. Δοκιμάστε τες βραστές, ψητές ή κόψτε τες, σοτάρετέ τες και κάντε τες πουρέ, με λίγη κανέλα και μοσχοκάρυδο.