Ο χειμωνιάτικος αέρας και οι χαμηλές θερμοκρασίες δεν δρουν και πολύ… ευγενικά στην επιδερμίδα σας και μερικές φορές ακόμη και οι ενυδατικές κρέμες δεν καταφέρνουν να σας ενυδατώσουν όσο χρειάζεται, με αποτέλεσμα η λάμψη του προσώπου να χάνεται. Ποιος είναι ο πιο οικονομικός τρόπος, λοιπόν, να ωφελήσετε το δέρμα σας; Φυσικά η ισορροπημένη διατροφή, ο σωστός ύπνος, η αποχή από το κάπνισμα σε συνδυασμό με κάποιες τροφές με έξτρα οφέλη. Όπως οι παρακάτω.

Καρότα
Τα καρότα, χάρη στη βιταμίνη Α που περιέχουν, δυναμώνουν την εξωτερική στοιβάδα της επιδερμίδας και την προστατεύουν από βακτήρια που οδηγούν σε ατέλειες. Ανάλογη δράση έχει και η γλυκοπατάτα, γι’ αυτό προσθέστε την κι αυτήν και τα καρότα στο διατροφικό σας πρόγραμμα σαν σνακ ή στις σαλάτες σας και δείτε το δέρμα σας σταδιακά να ακτινοβολεί.

Αμύγδαλα
Ξέρετε ότι η βιταμίνη Ε είναι μια σημαντική αντιοξειδωτική βιταμίνη για το δέρμα. Πού όμως θα τη βρείτε; Τα αμύγδαλα είναι μια εξαιρετική πηγή της, καταπολεμώντας τις ελεύθερες ρίζες που οδηγούν τον οργανισμό σε πρόωρη γήρανση και βοηθώντας στην ενυδάτωση του δέρματος, χαρίζοντάς του νεανική και καλοκαιρινή φρεσκάδα, ακόμη και εν μέσω του χειμώνα.

Λιναρόσπορος
Τα ωμέγα-3 είναι γνωστό ότι βοηθούν στη διατήρηση της φυσικής υγρασίας της επιδερμίδας, συμβάλλοντας στη δράση κατά των ρυτίδων και διατηρώντας τη λαμπερή, όταν το κρύο προσπαθεί να τη θαμπώσει και να την ξηράνει. Ο λιναρόσπορος είναι ανάμεσα στις πιο σημαντικές φυτικές πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και πολύ καλή εναλλακτική για όσους δεν τρώνε ψάρι. Πασπαλίστε τον στη βρώμη, τις σαλάτες, τα λαχανικά και το γιαούρτι σας και δείτε το δέρμα σας να λάμπει!