Όταν το Instagram εισήγαγε για πρώτη φορά το IGTV, το παρουσίασε ως μία νέα εποχή για το video στα κοινωνικά δίκτυα. Λόγω του περιορισμού χρόνου στη διάρκεια των videos στο Instagram, το IGTV πρόσφερε μεγαλύτερης διάρκειας video, ελπίζοντας να προσελκύσει δημιουργούς ακόμα και από το YouTube. Τα πράγματα όμως δεν πήγαν όπως θα περίμενε, η ανταπόκριση του κόσμου ήταν πολύ μικρή και τώρα η εταιρία μετριάζει τις προσδοκίες της.

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος του Facebook στο TechCrunch, το Instagram αφαιρεί το IGTV πλήκτρο από την κορυφή του μενού του, καθώς “πολύ λίγοι” χρησιμοποιούν το εικονίδιο και οι περισσότεροι βλέπουν τα IGTV videos είτε από το feed, είτε από την IGTV εφαρμογή.

Καθώς συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για να κάνουμε ευκολότερο στους ανθρώπους να δημιουργούν και να ανακαλύπτουν IGTV περιεχόμενο, μάθαμε πως οι περισσότεροι βρίσκουν IGTV περιεχόμενο μέσω του Feed, του IGTV καναλιού στο Explore, στα προφίλ δημιουργών και στην ειδική εφαρμογή. Πολύ λίγοι κάνουν κλικ στο IGTV εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία του feed στην εφαρμογή του Instagram.

Ωστόσο, ούτε η IGTV εφαρμογή φαίνεται να πηγαίνει ιδιαίτερα καλά. Από τότε που κυκλοφόρησε έχει κατέβει μόλις 7 εκατομμύρια φορές, τη στιγμή που το Instagram διαθέτει πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Να σημειωθεί πως το ανερχόμενο και δημοφιλές στις νεαρές ηλικίες TikTok έχει ήδη συγκεντρώσει 1.15 δισεκατομμύρια downloads.