Συνήθως, οι ημερομηνίες κυκλοφορίας των παιχνιδιών αποκαλύπτονται από τους ίδιους τους δημιουργούς τους, αφού έχουμε δει πρώτα την επίσημη ανακοίνωση του εκάστοτε τίτλου. Ωστόσο, χάρη στην έντονη ανυπομονησία της gaming κοινότητας για το επόμενο Grand Theft Auto, μάλλον μάθαμε με έναν αρκετά διαφορετικό τρόπο πότε θα κυκλοφορήσει.

Συγκεκριμένα, όπως μεταφέρει το δημοσιογραφικό μέσο VentureBeat, η Take-Two (μητρική εταιρία της Rockstar Games) σκοπεύει να ξοδέψει 89 εκατομμύρια δολάρια στο marketing μέσα στη δωδεκάμηνη περίοδο μεταξύ Μαρτίου 2023 και Μαρτίου 2024. Το αστρονομικό αυτό ποσό είναι διπλάσιο από το marketing budget της εταιρίας για οποιοδήποτε άλλο οικονομικό έτος το επόμενο μισό της δεκαετίας.

Σε τι σκοπεύει, λοιπόν, η Take-Two να ξοδέψει τόσα εκατομμύρια για marketing; Η απάντηση είναι φυσικά το Grand Theft Auto VI, σύμφωνα και με την πρόβλεψη του αναλυτή Jeff Cohen της επενδυτικής εταιρίας Stephens.

Οι πληροφορίες αυτές προκύπτουν από μια επίσημη καταχώρηση που έκανε πρόσφατα η εταιρία. Κάθε χρόνο η Take-Two αποκαλύπτει μαζί με τα οικονομικά της αποτελέσματα και που σκοπεύει να ξοδέψει χρήματα για τα επόμενα πέντε χρόνια. Προηγουμένως η Take-Two είχε ενημερώσει τους επενδυτές για μια κορύφωση των εξόδων marketing το οικονομικό έτος 2023. Πλέον αυτό το ‘αγκάθι’ στο γράφημα έχει μεταφερθεί στο οικονομικό έτος 2024, για να συμβαδίζει προφανώς με τα τελευταία πλάνα της Rockstar Games.

Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, το επόμενο Grand Theft Auto θα κυκλοφορήσει μεταξύ του Μαρτίου του 2023 και του Μαρτίου του 2024. Το πιθανότερο είναι πως η κυκλοφορία του θα προγραμματιστεί για κάποιον από τους τελευταίους μήνες του 2023. Αυτό σημαίνει πως το νέο κεφάλαιο της σειράς θα έρθει δέκα ολόκληρα χρόνια μετά το Grand Theft Auto V που είχε κυκλοφορήσει το 2013. Η Rockstar σίγουρα δεν έχει ιδιαίτερο λόγο να βιαστεί, αφού το GTA V φέρνει ακόμα ασύλληπτα έσοδα κάθε μήνα από το online κομμάτι του.