Κάποιοι παράγοντες συμβάλλουν περισσότερο στη χαρά των ταξιδιωτών και μάλιστα παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον.

H τρίτη ετήσια έρευνα του TripIt (αμερικάνικη ταξιδιωτική διαφημιστική εφαρμογή που αξιοποιεί τις κρατήσεις των ταξιδιωτών σε αεροπλάνο, ξενοδοχείο ή αυτοκίνητο και δημιουργεί ένα ταξιδιωτικό ημερολόγιο), μας έδωσε πολλά ενδιαφέροντα δεδομένα για τους ταξιδιώτες που αξίζει να γνωρίζουμε.

Ανέλυσε περισσότερες από ένα εκατομμύριο αξιολογήσεις πτήσεων, προκειμένου να οδηγηθεί σε συμπέρασμα για τους παράγοντες που επηρεάζουν περισσότερο την ευτυχία των ταξιδιωτών και τα ευρήματα ήταν άκρως ενδιαφέροντα:

Απευθείας πτήσεις: Όπως φάνηκε, πολλοί προτιμούν να πληρώσουν κάτι παραπάνω, παρά να περάσουν πολλές ώρες σε ανταποκρίσεις και αλλαγές.

Χρόνος πτήσης: Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι η μακρές πτήσεις των 12 ωρών και παραπάνω αξιολογούνται ψηλά στην έρευνα ευτυχίας των ταξιδιωτών σε σχέση με τις πιο σύντομες, των τριών ωρών ή και λιγότερο. Αυτό μπορεί να οφείλεται στα καλύτερης ποιότητας συστήματα ψυχαγωγίας, στα πιο ποιοτικά γεύματα, στο ίσως πιο χαρούμενο προσωπικό ή στον μακρινό προορισμό. Όπως και να’χει πάντως οι ταξιδιώτες είναι πιο χαρούμενοι όταν ταξιδεύουν μακριά.

Εποχή: Η καλύτερη περίοδος για αεροπορικό ταξίδι συνήθως νομίζουμε ότι είναι το καλοκαίρι, που ο καιρός είναι καλός κι όλοι είναι χαρούμενοι που θα πάνε διακοπές. Στην πραγματικότητα, όμως, η καλύτερη εποχή για αεροπορικό ταξίδι είναι ο Ιανουάριος, όπου μας διακατέχει μια αισιοδοξία για τη νέα χρονιά, ενώ ταυτόχρονα η τουριστική σεζόν βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα. Για του λόγου το αληθές, τον Ιανουάριο οι ταξιδιώτες αξιολογούν τις πτήσεις τους 39% ψηλότερα από τους ταξιδιώτες του Ιουνίου.

Παροχές: Το TripIt συνέκρινε και ανέλυσε έξι διαφορετικές αποκρίσεις σε παροχές, όπως την άνεση της ζώνης, τις υπηρεσίες καμπίνας, το φαγητό, την ψυχαγωγία, το Wi-Fi κ.ο.κ. και βρήκε ότι παροχές όπως υψηλής ποιότητας Wi-Fi και η ψυχαγωγία δεν είναι τόσο σημαντικές για τους ταξιδιώτες όσο το άνετο κάθισμα ή οι καλές υπηρεσίες καμπίνας. Στην πραγματικότητα, η άνεση του καθίσματος είναι έξι φορές πιο σημαντική για τους ταξιδιώτες σε σχέση με το Wi-Fi, ενώ οι υπηρεσίες καμπίνας είναι 2,7 φορές πιο σημαντικές από το ποιοτικό φαγητό και ποτό.