Έχουμε συνηθίσει να πίνουμε πορτοκαλάδες, ίσως και λεμονάδες. Μήπως, όμως, πρέπει να στραφούμε σε πιο πράσινους χυμούς;

Μαρούλι
Όσο παράξενος κι αν σας φαίνεται ο χυμός ενός μαρουλιού, σκεφτείτε ότι είναι πλούσιο σε χλωροφύλλη, καταπολεμώντας την αναιμία και αυξάνοντας την ενέργεια του οργανισμού. Προτιμήστε το βιολογικό και δοκιμάστε να το χτυπήσετε στο μπλέντερ.

Αγγούρι
Το αγγούρι όχι μόνο είναι ενυδατικό και αναζωογονητικό, αλλά αποτελεί και φυσικό διουρητικό. Αυτό σημαίνει ότι είναι μια καλή λύση για όσους θέλουν να χάσουν τα υγρά που τους βαραίνουν.

Χυμός λαχανίδας
​Βάλτε λίγο κατσαρό λάχανο στον αποχυμωτή σας και προσθέστε το στο χυμό σας. Το θαυματουργό αυτό λαχανικό είναι γεμάτο με βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες στμβάλλουν στην απελευθέρωση ενέργειας από άλλα θρεπτικά συστατικά.

Χυμός σέλινου
Ο χυμός σέλινου είναι ιδανικός για μετά το γυμναστήριο. Ο λόγος είναι ότι αποτελεί σημαντική πηγή φυσικού, οργανικού νατρίου, το οποίο αναπληρώνει τους ηλεκτρολύτες που χάνετε όταν ιδρώνετε.