Η νέα δραματική ερμηνεία της Julia Roberts ξεχωρίζει στις κινηματογραφικές επιλογές της εβδομάδας.

«Η επιστροφή του Μπεν» (Ben Is Back)
O 19χρονος Μπεν γυρίζει απροσδόκητα στο πατρικό του το πρωί της Παραμονής των Χριστουγέννων. Η μητέρα του ανακουφίζεται με την επιστροφή του και τον υποδέχεται εγκάρδια, αλλά ανησυχεί για το εάν είναι όντως αποφασισμένος, όπως υποστηρίζει, να ξεπεράσει τον εθισμό του στα ναρκωτικά. Ένα κρίσιμο 24ωρο ξεκινάει, με νέες συνταρακτικές αλήθειες να έρχονται στο φως, και την αγάπη της μητέρας για τον γιο της να δοκιμάζεται μέσα από σοβαρές προκλήσεις τις οποίες πασχίζει να πολεμήσει κάνοντας τα αδύνατα δυνατά.
Σκηνοθεσία και σενάριο: Peter Hedges, Ερμηνεύουν: Julia Roberts, Lucas Hedges, Courtney B. Vance και Kathryn Newton.

«Η στολή του λοχαγού» (Der Hauptmann)
Λίγο πριν το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, με την ήττα της Γερμανίας να θεωρείται πλέον δεδομένη, πολλοί στρατιώτες των Ναζί λιποτακτούν, καθώς δεν θέλουν να σκοτωθούν σε κάποια από τις τελευταίες μάχες. Eνας απ’ αυτούς είναι και ο νεαρός Γερμανός στρατιώτης Ουίλι Χέρολντ, ο οποίος, δύο εβδομάδες πριν το τέλος του πολέμου, το μόνο που θέλει είναι να καταφέρει να παραμείνει ζωντανός και όχι να επιστρέψει στη διμοιρία του και να πολεμήσει με τους συμπολεμιστές του. Ενώ, όμως, τρέχει να διαφύγει, βρίσκει, μέσα στο εγκαταλειμμένο αυτοκίνητο ενός αξιωματικού, μια βαλίτσα με το παλτό, τη στολή και ένα ζευγάρι παπούτσια κάποιου λοχαγού. Σε μια ύστατη προσπάθειά του να ζεσταθεί, φοράει τη στολή και το παλτό του λοχαγού και, ως δια μαγείας, μεταμορφώνεται στον απόλυτο σωσία του λοχαγού, όχι μόνο εμφανισιακά, αλλά και ως προς την τερατώδη προσωπικότητά του.
Σκηνοθεσία και σενάριο: Robert Schwentke, Ερμηνεύουν: Max Hubacher, Milan Peschel, Frederick Lau και Waldemar Kobus.

«Το βράδυ που έφαγε τον κόσμο» (La nuit a dévoré le monde)
Ξυπνώντας σε κάποιο διαμέρισμα μετά από ένα ξέφρενο πάρτυ, ο Σαμ έρχεται αντιμέτωπος με μια φριχτή πραγματικότητα: Ένας στρατός από ζόμπι έχει εισβάλλει στους δρόμους του Παρισιού και εκείνος είναι ο μοναδικός επιζών. Τρομοκρατημένος, κλείνεται μέσα στο κτήριο και οργανώνει την επιβίωσή του. Αναρωτιέται πόσο καιρό μπορεί να αντέξει στη σιωπή και στη μοναξιά και η απάντηση έρχεται όταν ανακαλύπτει ότι τελικά δεν είναι μόνος.
Σκηνοθεσία: Dominique Rocher, Σενάριο: Jérémie Guez, Guillaume Lemans και Dominique Rocher, Ερμηνεύουν: Anders Danielsen Lie, Golshifteh Farahani, Denis Lavant και Sigrid Bouaziz.

«Το παιχνίδι με τη φωτιά» (Beoning)
Ο Γιόνγκσου έχασε μόλις τη δουλειά του. Τυχαία θα συναντήσει τη Χάεμι, ένα κορίτσι που έμενε κάποτε στη γειτονιά του. Εκείνη του ζητάει να προσέχει τη γάτα της όσο θα λείπει σε ταξίδι. Με την επιστροφή της, συστήνει στο Γιόνγκσου ένα μυστηριώδη νεαρό άντρα με το όνομα Μπεν, που γνώρισε όσο έλειπε. Ο Μπεν μιλάει στο Γιόνγκσου για τις περίεργες συνήθειες του, ο έρωτας και η εμμονή του Γιόνγκσου για τη Χάεμι μεγαλώνει και η πραγματικότητα δεν είναι πια ευδιάκριτη.
Σκηνοθεσία: Chang-dong Lee, Σενάριο: Jungmi Oh και Chang-dong Lee, Ερμηνεύουν: Ah-in Yoo, Steven Yeun, Jong-seo Jun και Soo-Kyung Kim.

«Στο σώμα της» (Across her body)
Κάθε χρόνο, στις 31 Ιουλίου, οι τελευταίοι εναπομείναντες «δεκαπεντάρηδες» επιστρέφουν στα κελιά της ανενεργής Μονής της Κοίμησης, στο νότιο άκρο της Θηρασιάς. Για δύο βδομάδες προσεύχονται υπέρ αναπαύσεως των νεκρών και υπέρ υγείας των ζωντανών προετοιμάζοντας παράλληλα τη Μονή για την γιορτή του Δεκαπενταύγουστου. Τον υπόλοιπο χρόνο αναπολούν το παρελθόν αγναντεύοντας την κοσμοπολίτικη Σαντορίνη στην άλλη μεριά του ηφαιστείου.
Σκηνοθεσία: Ζαχαρίας Μαυροειδής.

«Η ιστορία της Jiyan» (Jiyan’in Hikayesi)
Η ταινία βασίζεται στην προσωπική ιστορία και την αφήγηση μιας γυναίκας πρωταγωνίστριας στην επιτυχημένη αντίσταση εναντίον της πολιορκίας του ISIS («Ισλαμικό Κράτος») στο Κομπάνε, που οραματίζεται μια φεμινιστική, οικολογική επανάσταση. Μέσα από τα μάτια αυτής της αντιστασιακής, γυναίκας πολεμίστριας, η οποία είναι επίσης διοικητής τάγματος, το ντοκιμαντέρ προσπαθεί να διερευνήσει τις πιθανότητες ενός θεμελιώδους κοινωνικού μετασχηματισμού, παρά τις ισχυρές παραδόσεις της περιοχής, τις φεουδαρχικές πατριαρχικές δομές και τον αυξανόμενο ολοκληρωτισμό και τον θρησκευτικό φανατισμό από όλες τις πλευρές.
Σκηνοθεσία: A. Haluk Unal