Καταρχάς, την μπλούζα δεν την πουλάει κάποιο μαγαζί για τουρίστες στην Αντίπαρο, αλλά το official store της Tesla, που προφανώς διψάει να βγάλει λεφτά από παντού. Και γιατί όχι; Γιατί να μην προσπαθήσεις να βγάλεις και κάτι μέσα από το ίσως μεγαλύτερο φιάσκο στην ιστορία της παρουσίασης αυτοκινήτου; Είναι σίγουρο ότι άλλοι θα το κάνουν έτσι κι αλλιώς. Το παίζεις και λίγο ακομπλεξάριστος και ορίστε. Πάρε ένα μπλουζάκι με το Cybertruck και το σπασμένο του -αλεξίσφαιρο(;)- τζάμι για 45 δολάρια, δηλαδή για κάπου 40 ευρώ.

Θυμάσαι τι είχε συμβεί κατά την παρουσίασή του, έτσι; Ο πολύς Elon Musk θέλοντας να δείξει ότι το καινούργιο φορτηγάκι της εταιρίας είναι μια κινούμενη πανοπλία, μετέτρεψε σε ριάλιτι τα αποκαλυπτήριά του. Ο σχεδιαστής της εταιρίας, μετά από προτροπή του εκκεντρικού CEO πέταξε μία μεγάλη μεταλλική μπάλα στο παράθυρο του οδηγού, διαλύοντάς το (κανονικά δεν θα έπρεπε να πάθει ούτε γρατσουνιά). Μετά πέταξαν πάλι τη μεταλλική μπάλα, αυτή τη φορά στην πόρτα, κάνοντας μία απ’ τα ίδια, προκαλώντας γέλιο και ετεροντροπή σε όποιον έχει ίντερνετ.

Αυτό είναι το αλεξίσφαιρο μωρέ; Αυτό είναι που δεν θα πάθαινε ούτε γρατζουνιά;

Μεγάλο το κριντζάρισμα.

Η Tesla αποφάσισε να μην προσπαθήσει να ξεχάσει το γεγονός, αλλά να το υποβαθμίσει γελοιοποιώντας το, μειώνοντας τη σημασία του, δείχνοντας ότι είναι μία ακομπλεξάριστη σύγχρονη εταιρεία. “Τα μπλουζάκια είναι σχεδιασμένα για να προσφέρουν εξαιρετική άνεση”, σύμφωνα με τον Musk. “Χρησιμοποιήσαμε τη λέξη “αλεξίσφαιρο” ειρωνικά καθώς προφανώς πρόκειται για μία 100% βαμβακερή μπλούζα και όχι για ένα αλεξίσφαιρο μέταλλο τριών μιλιμέτρ, όπως αυτό που καλύπτει το Cybertruck”, συνέχισε.

Προφανώς, η μπλούζα δεν έχει πάνω της το διάσημο πια για την ασχήμια του όχημα του Musk, μισοσπασμένο, αλλά κάτι που το θυμίζει και μπορούμε να πούμε ότι είναι πολύ καλή. Εγκρίνουμε.