Το πρωινό αποτελεί ένα από τα πιο βασικά γεύματα της ημέρας. Για αυτό τον λόγο, πολλοί διαιτολόγοι αλλά κι επαγγελματίες της διατροφής συστήνουν πως πρέπει να είναι το μεγαλύτερο και το πιο πλούσιο γεύμα της καθημερινής μας diet routine. Ωστόσο, αρκετές φορές δημιουργείται μέσα μας η σύγχυση του τι θα πρέπει να επιλέξουμε να φάμε το πρωί και αν αυτό θα μας κρατήσει χορτάτους καθ’ όλη τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας.

Εάν λοιπόν, βρίσκεστε σε δίαιτα ή είστε απλά αναποφάσιστοι για το ποια είναι η σωστή επιλογή όσον αφορά το πρωινό, τότε δεν έχετε παρά να περιηγηθείτε στις παρακάτω προτάσεις που θα σας δείξουν μερικά από τα πιο healthy και διαιτητικά πρωινά, τα οποία συμβάλλουν στη συνολική απώλεια βάρους.

Επιλέξτε το αγαπημένο σας!

Αυγά

shutterstock-1059868037.jpg

Πλούσιο σε πρωτεΐνες και με ένα πλήθος σημαντικών βιταμινών και ανόργανων συστατικών, όπως το σελήνιο και η ριβοφλαβίνη, τα αυγά αποτελούν μία από τις πιο υγιεινές επιλογές για την πρωινή διατροφή σας. Τα αυγά μπορεί να μειώσουν την όρεξή σας, όταν τα καταναλώνετε το πρωί, αφού σας κρατούν χορτάτους για αρκετές ώρες, ενώ παράλληλα βοηθούν σημαντικά στην απώλεια βάρους. Δοκιμάστε να μαγειρεύετε δύο ή τρία αυγά οποιουδήποτε στιλ -βραστά, scrambled ή και ποσέ, συνδυάζοντάς τα με μια μερίδα των αγαπημένων σας λαχανικών, για να δημιουργήσετε το πιο πλήρες, θρεπτικό και νόστιμο πρωινό.

Μπανάνες

shutterstock-759907117.jpg

Υψηλές σε φυτικές ίνες, αλλά χαμηλές σε θερμίδες, οι μπανάνες αποτελούν μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για να συνοδεύσουν τα δημητριακά σας ή και να τα αντικαταστήσουν το πρωί. Μια μεσαία μπανάνα έχει μόλις πάνω από 100 θερμίδες, ωστόσο περιέχει 3 γραμμάρια διαιτητικών ινών, που βοηθούν στην απώλεια βάρους, καθώς περιορίζουν τις λιγούρες και σας κρατούν χορτάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επιλέξτε να τις κόψετε σε κομμάτια και να τις τοποθετήσετε σε ένα μπολ με άπαχο γιαούρτι, τυρί cottage ή πλιγούρι βρώμης. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε άγευστες, πράσινες μπανάνες σε smoothie για πρωινό που θα σας δώσει το άμυλο που χρειάζεστε!

Μούρα

shutterstock-200334293.jpg

Οι ποικιλίες μούρων, όπως οι φράουλες, τα μύρτιλλα, τα βατόμουρα και τα σμέουρα είναι όλα ιδιαίτερα υγιεινά, γεγονός που σημαίνει ότι όχι μόνο έχουν χαμηλές θερμίδες, αλλά είναι γεμάτα με τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό. Εκτός από την παροχή πολλών σημαντικών βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων λοιπόν, τα berries ή γνωστά και ως μούρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, γεγονός που μπορεί να μειώσει την ανάγκη σας για φαγητό. Προσθέστε τα στο πρωινό σας, τοποθετώντας τα μέσα σε πλιγούρι βρώμης ή γιαούρτι, με σκοπό να ευεργετηθείτε από τα μοναδικά οφέλη τους, αλλά και να περιορίσετε τις έξτρα θερμίδες.

Καρύδια

shutterstock-1065411224.jpg

Τα καρύδια παρέχουν την τέλεια ισορροπία των φυτικών ινών και πρωτεϊνών που χρειάζεται για να μετατρέψουν οποιοδήποτε πρωινό στο πιο υγιεινό γεύμα της ημέρας σας. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες η κατανάλωσή τους συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της περιφέρειας της μέσης. Προσέξτε όμως, γιατί τα καρύδια δεν πρέπει να καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες, καθώς μπορεί να σας επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες -για αυτό τον λόγο, περιορίστε την πρόσληψή τους στα περίπου 28 γραμμάρια την ημέρα. Η πιο τέλεια επιλογή για πρωινό: Ανακατέψτε μια μερίδα καρυδιών σε γιαούρτι ή σπιτική granola και περιχύστε με ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Πράσινο τσάι

shutterstock-195516323.jpg

Εκτεταμένες μελέτες έχουν αποδείξει ότι το πράσινο τσάι βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού, αλλά και στην καύση του λίπους, πολλές φορές λόγω της καφεΐνης, του ασβεστίου και άλλων ενώσεων που περιέχει. Φυσικά, υπάρχουν απεριόριστοι τρόποι για να απολαύσετε το πράσινο τσάι το πρωί. Προσθέστε του μια φέτα λεμόνι, βάλτε μέλι ή βράστε μαζί τζίντζερ ή μέντα για ακόμη πιο νόστιμη γεύση.