Καλά τα κουλουράκια και το κέικ, αλλά μήπως είναι ιδιαιτέρως παχυντικά και με πολλή ζάχαρη για να τα συνοδεύουμε καθημερινά με τον καφέ μας; Μάλλον ναι. Οι επιλογές μας, όμως, δεν σταματούν εκεί.

Καφές και μαύρη σοκολάτα
​Αν ο καφές σας έχει φρουτώδες άρωμα, θα ταιριάξει ιδανικά με λίγη μαύρη σοκολάτα, η οποία σε μικρές ποσότητες κάνει… θαύματα. Καταπολεμά το στρες, αυξάνοντας τη σεροτονίνη στον εγκέφαλο, ενώ τα φλαβονοειδή της κάνουν καλό στην κυκλοφορία του αίματος και την αρτηριακή πίεση. Για μέγιστα οφέλη, επιλέγετε μαύρη σοκολάτα με κακάο πάνω από 85%.

Καφές και αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα ταιριάζουν με τον καφέ, μας παρέχουν ασβέστιο για γερά οστά, όπως και ριβοφλαβίνη και L-καρνιτίνη, θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν τη δραστηριότητα του εγκεφάλου. Ακόμη, είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και ενέργεια, αλλά και βιταμίνη Ε που είναι αντιοξειδωτική. Μην ξεχνάτε ότι είναι πλούσια και σε μονοακόρεστα λιπαρά που κάνουν καλό στην καρδιά.

Αποξηραμένα κράνμπερι
Τα κράνμπερι είναι διάσημα για τα αντιοξειδωτικά και τα θρεπτικά συστατικά τους εν γένει. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C, E, και Κ, ενώ οι φυτικές τους ίνες σας ωφελούν από άποψη κορεσμού και υγείας του εντέρου. Η αντιοξειδωτική τους δράση ωφελεί ενάντια σε ουρολοιμώξεις και αν θέλετε να δώσετε μια σούπερ υγιεινή χροιά στον καφέ σας, συνοδέψτε τον με αυτά.