diatrofi

Τα μυστικά της μαμάς για απώλεια βάρους χωρίς δίαιτα

Ποιος είπε ότι για να χάσετε βάρος πρέπει να στραφείτε σε ακραίες δίαιτες και εξαντλητικά προγράμματα διατροφής; Στην πραγματικότητα, ο μόνος τρόπος να καταφέρετε να αδυνατίσετε και να κρατήσετε μακριά τα περιττά κιλά είναι αλλάζοντας νοοτροπία και πραγματοποιώντας μικρές αλλαγές που αντέχουν στον χρόνο.
psixologia

Lockdown: Παραμένουμε ψυχικά ασφαλείς

Οι τελευταίοι μήνες έχουν αποδειχθεί απρόσμενα δύσκολοι ενώ το δεύτερο κύμα της πανδημίας «έφερε» το δεύτερο πανελλαδικό lockdown, ύστατη προσπάθεια των ειδικών να «φρενάρουν» την ραγδαία εξάπλωση του κοροναϊού.
proino_gevma

Πρωινό: Ποιες τροφές χαρίζουν έξτρα ενέργεια

Ο καφές σίγουρα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της πρωινής μας ρουτίνας. Αν όμως τον συνοδεύουμε με ζαχαρούχα δημητριακά, κέικ, μπισκότα και ντόνατ, πιθανότατα θα νιώθουμε κούραση μέσα στις επόμενες ώρες.
magnisio

Μαγνήσιο: Πόσο χρειαζόμαστε καθημερινά – Σε ποια τρόφιμα θα το βρούμε

Το μαγνήσιο είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μέταλλο που εμπλέκεται σε εκατοντάδες χημικές αντιδράσεις στον οργανισμό μας και κατέχει βασικό ρόλο στη διασφάλιση της συνολικής υγείας μας.
treksimo

Υγιεινές συνήθειες για να μειώσετε το στρες

Τα προβλήματα υγείας, ακόμη και τα πιο μικρά, μπορούν να επηρεάσουν ή ακόμα και να υποβαθμίσουν άλλες πτυχές της ζωής σας.
prasino-tsai

Δίαιτα – αδυνάτισμα: Πέντε συνοδευτικά στο γεύμα, για να κάψετε λίπος

Σύμφωνα με το iatropedia.gr, δείτε ποιες είναι αυτές και ενσωματώστε τις στην καθημερινή σας διατροφή (πάντα με μέτρο!...) και θα δείτε τα πρώτα αποτελέσματα στο αδυνάτισμα μετά από λίγες εβδομάδες.
xamomili

Αυτά είναι τα βότανα που καταπολεμούν άγχος και στρες

Στρες - Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στην λύση κάποιας φαρμακευτικής αγωγής για να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες από το αυξημένο άγχος στην ζωή τους. Από τη στιγμή που αυτή είναι η άποψη του γιατρού σας, σαφώς και πρέπει να την ακολουθήσετε και μάλιστα κατά γράμμα.
gimnastiki

Απώλεια μυϊκής μάζας: Ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν;

Η μυϊκή μάζα δεν καθορίζει μόνο το πόσο καλλίγραμμο δείχνει το σώμα σας, αλλά σας βοηθάει επίσης να εκτελείτε καθημερινές δραστηριότητες (π.χ. να μεταφέρετε τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ), ενώ παράλληλα σας εξασφαλίζει υψηλότερο βασικό μεταβολισμό (οι θερμίδες που καίτε όταν δεν κάνετε απολύτως τίποτα) από το λίπος. Με λίγα λόγια, όταν αυξάνεται η μυϊκή μάζα σας, αυξάνεται και ο μεταβολισμός σας.
ksipnima

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε την ημέρα σας;

Επιταγή της μοντέρνας καθημερινότητας φαίνεται πως είναι οι ραγδαίοι ρυθμοί, που χαρακτηρίζουν τις περισσότερες ημέρες μας, από την στιγμή που θα κλείσουμε το ξυπνητήρι μέχρι και την στιγμή που θα αποκοιμηθούμε.
gimnastiki-routina

Γυμναστική: Τα οφέλη της πέρα από.. το σώμα

Πολλά και ιδιαίτερα δημοφιλή είναι τα οφέλη της γυμναστικής για το σώμα αλλά και την συνολική εικόνα της υγείας του οργανισμού. Ωστόσο, δεν περιορίζονται εκεί, μιας και ο ενεργός τρόπος ζωής φαίνεται να ωφελεί και την ψυχική μας υγεία.