mhla

Μήλα: Πέντε λόγοι υγείας για να τα προτιμήσετε

Το μήλο είναι ίσως το πιο δημοφιλές φρούτο του φθινοπώρου. Το παλιό, γνωστό ρητό δεν του έχει αποδοθεί άδικα. Ποια να προτιμήσουμε όμως, τα κόκκινα ή τα πράσινα; Να τα φάμε με τη φλούδα ή να τα καθαρίσουμε; Ποια συστήματα του οργανισμού μας προστατεύουν;
fitikes ines

Φυτικές ίνες: Γιατί μας είναι απαραίτητες – Πώς θα αυξήσουμε την πρόσληψή τους

Οι φυτικές ίνες είναι ιδιαίτερα ευεργετικές τόσο για την υγεία μας όσο και για τη σιλουέτα μας.

Πρωινό: Ποιους υδατάνθρακες να επιλέξουμε για έξτρα ενέργεια

Ο καφές σίγουρα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της πρωινής μας ρουτίνας. Αν όμως τον συνοδεύουμε με ζαχαρούχα δημητριακά, κέικ, μπισκότα και ντόνατ, πιθανότατα θα νιώθουμε κούραση μέσα στις επόμενες ώρες.
kafes2

Τρία πράγματα που σε ξυπνάνε πιο καλά και από καφέ

Μπορεί ο καφές να είναι η αγαπημένη σου πρωϊνή συνήθεια αλλά αν ήξερες ότι θα μπορούσες να ξυπνήσεις καλύτερα με κάτι άλλο και μάλιστα λιγότερο εθιστικό, ίσως να το επέλεγες. Κι αυτό γιατί υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορούν να σε ξυπνήσουν το ίδιο καλά, πιθανόν και καλύτερα σε κάποιες περιπτώσεις.
ugieini-diatrofi-salata

Καλύτερες αθλητικές επιδόσεις με μικρά και συχνά γεύματα

Θεωρείται πλέον κλασική η διαμάχη σχετικά με το αν είναι καλύτερο να τρώμε 3 βασικά γεύματα την ημέρα ή να έχουμε μικρά, συχνά γεύματα. Ωστόσο, για όσους είναι σωματικά δραστήριοι φαίνεται να υπάρχει ένας ξεκάθαρος νικητής.
alati

Πώς να μειώσετε το αλάτι που τρώτε στα φαγητά

Η αυξημένη πρόσληψη αλατιού συμβάλλει στην ανάπτυξη υπέρτασης σε άτομα με σχετική προδιάθεση. Άτομα με αυξημένη αρτηριακή πίεση έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν στεφανιαία νόσο, και κυρίως εγκεφαλικό επεισόδιο, σε σύγκριση με αυτούς που έχουν φυσιολογική πίεση.

Ο απίστευτος λόγος για τον οποίο πρέπει να εντάξεις το κακάο στο πρωινό σου

Όταν ακούς τη λέξη «κακάο», είσαι από εκείνες που σκέφτονται τη σοκολάτα; Κι όμως, αυτό το superfood συνδυάζει τόνους βιταμινών, μετάλλων και φλαβονοειδών στα λοβό του. Το ακατέργαστο κακάο έχει πικρή γεύση, αλλά είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, μαγνήσιο, χαλκό, φώσφορο, σίδηρο, ψευδάργυρο και πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά.

Δέκα υγιεινές τροφές που πρέπει να βάλετε στο πιάτο σας

Πολλές δίαιτες αποκλείουν ολόκληρες ομάδες τροφών, από όσπρια και γαλακτοκομικά προϊόντα έως δημητριακά ολικής άλεσης και φρούτα. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που είναι τόσο θρεπτικά που πρέπει να τα συμπεριλάβετε στη διατροφή σας, ακόμη κι αν ο στόχος σας είναι να χάσετε βάρος.

Αντιγήρανση: Τι να τρώμε για να… κερδίσουμε χρόνο

Μπορούμε άραγε να δραπετεύσουμε από τη φθορά του χρόνου; Οι περισσότεροι την έχουμε αποδεχθεί ως προϋπόθεση για την ύπαρξη της ζωής, αλλά πάντα ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο. Το ερώτημα αυτό αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση για τους επιστήμονες. Η βιοχημεία λοιπόν της γήρανσης είναι αναμφισβήτητα ένα μυστήριο και συνιστά ένα ευρύ πεδίο έρευνας.
dimitriaka

Προβιοτικά και πρεβιοτικά: Ποια είναι η διαφορά τους;

Τα προβιοτικά και τα πρεβιοτικά είναι απαραίτητα για την υγεία μας. Ωστόσο, έχουν διαφορετικό ρόλο.