fagito-laxanika-kouzina-trapezi

Σας αρέσουν τα καυτερά φαγητά; Τα 5 επιστημονικά οφέλη τους στον οργανισμό

Έχετε βρεθεί σε κάποιο εστιατόριο που εξειδικεύεται στο πικάντικο και καυτερό φαγητό; Το πιθανότερο είναι πως ναι και θα έχετε σίγουρα παρατηρήσει κάποιον πελάτη να κάθεται στη γωνία ιδρώνοντας και μετανιώνοντας για το καυτερό φαγητό που μόλις παρήγγειλε.

Οι υδατάνθρακες που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή μας

Αν και τα τελευταία χρόνια έχουν τη φήμη του «κακού», οι υδατάνθρακες είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής. Και αυτό διότι είναι η κύρια πηγή καυσίμου ώστε να έχουμε ενέργεια για τις καθημερινές μας δραστηριότητες, αλλά και η κύρια πηγή καυσίμου του εγκεφάλου μας (ο εγκέφαλος βασίζεται στους υδατάνθρακες για περίπου το 90% της ενέργειάς του). Όταν τρώμε υδατάνθρακες, το σώμα μας τους διασπά σε ζάχαρη, η οποία μπορεί να μετατραπεί σε ενέργεια κατευθείαν από την κυκλοφορία του αίματός μας ή να αποθηκευτεί ως γλυκογόνο στους μυς και το συκώτι μας για να μετατραπεί σε ενέργεια αργότερα.

Νόστιμες τροφές που δεν ξέρατε ότι ενισχύουν το αδυνάτισμα

Προκειμένου να καταφέρετε να χάσετε βάρος δεν χρειάζεται να στραφείτε σε ακραίες, στερητικές δίαιτες. Το «κλειδί» για μακροπρόθεσμα επιτυχημένη και βιώσιμη απώλεια βάρους είναι να εστιάζετε πρωτίστως στην ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνετε. Τρώγοντας υγιεινά, θρεπτικά τρόφιμα (ακόμη κι αν είναι σχετικά πλούσια σε θερμίδες), θα παρατηρήσετε ότι χορταίνετε με μικρότερες θερμίδες.
salata-fthinoporo

Τροφές που τονώνουν το ανοσοποιητικό

Αυτήν την περίοδο χρειάζεστε πιο πολύ από ποτέ ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Το συχνό πλύσιμο των χεριών, η αποφυγή του συνωστισμού και το να μένετε όσο το δυνατόν περισσότερο στο σπίτι είναι οι βασικοί τρόποι να προστατεύσετε την υγεία σας, όμως δεν είναι οι μόνοι.

Συμβουλές για να μη χαλάσετε τη δίαιτα στην καραντίνα

Πολλοί άνθρωποι μετά την πρώτη καραντίνα αποφάσισαν να υιοθετήσουν πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες και να ξεκινήσουν δίαιτα. Τώρα όμως το δεύτερο lockdown δοκιμάζει ξανά την αυτοπειθαρχία σας.
patatakia

Οι τροφές που μας «ανοίγουν» την όρεξη

Αν νιώθουμε διαρκώς ότι πεινάμε, είναι ένα σημάδι ότι πρέπει να αναθεωρήσουμε τις διατροφικές μας επιλογές. Όσο παράξενο κι αν ακούγεται, υπάρχουν τροφές που αντί να μας χορταίνουν, μας «ανοίγουν» την όρεξη, οδηγώντας μας στο τσιμπολόγημα και την υπερφαγία.

Καρδιά: Τι πρέπει να αποφεύγουμε για να την προστατέψουμε

Μια διατροφή υψηλή περιεκτικότητας σε κόκκινο και επεξεργασμένο κρέας, επεξεργασμένα δημητριακά και ζαχαρούχα ροφήματα που έχουν συσχετιστεί με αυξημένη φλεγμονή στο σώμα, μπορεί να αυξήσουν τον επακόλουθο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού επεισοδίου σε σύγκριση με μια διατροφή που είναι πλούσια σε αντιφλεγμονώδεις τροφές, σύμφωνα με νέα επιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό του American College of Cardiology.

Συμβουλές για να απλοποιήσετε τη δίαιτά σας

Όταν ξεκινάτε την προσπάθειά σας να χάσετε βάρος, πιθανότατα ξεκινάτε γεμάτοι όρεξη και αποφασιστικότητα να τα καταφέρετε. Από την άλλη, αν προσπαθείτε να αδυνατίσετε για αρκετό καιρό, θα βρεθείτε αναπόφευκτα στο σημείο να θέλετε να δοκιμάσετε κάτι καινούργιο.
salata-fthinoporo

Οι φθινοπωρινές τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από το πιάτο σας

Ο καιρός γίνεται πιο ψυχρός, η ημέρα μικραίνει (τρομακτικά) και τα φύλλα των δέντρων πέφτουν. Το φθινόπωρο είναι η εποχή των αλλαγών αλλά και των μεγάλων αποφάσεων. Αν ο δικός σας στόχος είναι να υιοθετήσετε μια πιο υγιεινή διατροφή, μπορείτε να κάνετε την αρχή προσθέτοντας τις παρακάτω φθινοπωρινές τροφές στο πιάτο σας.
woman

Μήπως συντηρείτε λάθος τα τρόφιμα;

Από την αγορά μέχρι την αποθήκευση των τροφίμων, υπάρχουν ορισμένοι βασικοί κανόνες που όταν τους τηρούμε είμαστε σε θέση να κρατήσουμε τα τρόφιμά μας φρέσκα και ασφαλή για μεγαλύτερο διάστημα. Ας δούμε λοιπόν όσα πρέπει να προσέξουμε.