Όταν η Apple ξεκίνησε σαν εταιρία, το logo της ήταν πιο…πολύχρωμο από αυτό που ξέρουμε σήμερα. Το δαγκωμένο μήλο με τα χρώματα του ουράνιου τόξου έμελλε να αφήσει ιστορία και με το πλήρωμα του χρόνου η εταιρία αποφάσισε να κάνει τη μετάβαση σε ένα πιο απλό και λιτό logo εγκαταλείποντας τα χρώματα.

Σύμφωνα όμως με το MacRumors το οποίο επικαλείται πηγή μέσα από την Apple, η εταιρία σχεδιάζει να επαναφέρει το ουράνιο τόξο στο logo της για κάποια προϊόντα που θα κυκλοφορήσουν φέτος. Δεν είναι ξεκάθαρο αν το πολύχρωμο logo θα ενσωματωθεί στην υπάρχουσα σειρά προϊόντων της Apple ή θα πρόκειται για μία ειδική σειρά, όπως είναι η RED σειρά των iPhone. Ίσως να κάνει την επιστροφή του μόνο σε υπολογιστές της Apple τιμώντας το παρελθόν του.

Να θυμίσουμε πως ο τέως επικεφαλής σχεδιασμού της Apple, Jony Ive, είχε παραδεχτεί σε συνέντευξη στο AppleWeb σχετικά με τη σκηνή ουράνιου τόξου που σχεδίασε στο Apple Park, πως τον ενδιέφερε μία επιστροφή του πολύχρωμου logo.

Υπάρχει ένας ρομαντισμός στο logo του ουράνιου τόξου το οποίο είναι μέρος της ταυτότητάς μας εδώ και χρόνια. Το ουράνιο τόξο είναι επίσης μία θετική και χαρούμενη έκφραση των αξιών μας περί κοινωνικής ένταξης και νομίζω πως ένας από τους κύριους λόγους που μας φάνηκε τόσο καλή η ιδέα ήταν η μορφή – η σύνδεση από μία αισθητική σκοπιά. Ένα ημικύκλιο συνδέεται τόσο όμορφα και φυσικά με τη μορφή ενός δαχτυλιδιού.