Ως γνωστόν ο χρόνος που περνάτε στο σπίτι είναι πολύς και κάπως πρέπει να τον γεμίσετε για να μη βαρεθείτε αλλά και για να αποβάλετε το στρες και την αίσθηση μοναξιάς. Εκτός από μαγειρική, δημιουργικές δραστηριότητες και binge-watching σειρών στο Netflix, είναι πολύ σημαντικό να προσέξετε τη σιλουέτα σας, να γυμναστείτε και να ενδυναμώσετε τους μυς σας, αφού γνωρίζετε πως η επόμενη συνεδρία σας στο γυμναστήριο θα αργήσει. Εμείς συγκεντρώσαμε όλες τις ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι, για να διατηρήσετε καλλίγραμμο το σώμα σας και να κάψετε όλες τις θερμίδες που παίρνετε τρώγοντας ανεξέλεγκτα μέσα στην ημέρα. Είναι εύκολες και όλοι μπορούν να τις κάνουν. Let’s go!

HIIT

benefits-of-hiit-1.jpg

Εάν είστε αρχάριος στο αντικείμενο, αυτές είναι δυο απλές κι εύκολες ασκήσεις, που μπορείτε να ακολουθήσετε, για να επωφεληθείτε από τη HIIT (High Intensity Interval Workout) γυμναστική και να φτάσετε λίγο πιο κοντά στο κορμί που ονειρεύεστε:

  • Τα μικρά άλματα προς τα εμπρός μπορεί να μην είναι από τις πιο κοινές ασκήσεις που συναντά κανείς σε ένα κλασικό πρόγραμμα γυμναστηρίου, ωστόσο είναι πολύ αποτελεσματική και μπορείτε να την κάνετε εύκολα στο σπίτι. Κάντε 50 άλματα, ξεκουραστείτε για 1 λεπτό και επαναλάβετε ξανά για 10 λεπτά. Δεν είναι τόσο εύκολη όσο ακούγεται, ενώ είναι εξαιρετική για όσους θέλουν να «σφίξουν» τα πόδια τους και να κάψουν λίπος.
  • Η άσκηση που ακολουθεί είναι τόσο διασκεδαστική όσο ακούγεται. Θα πρέπει αρχικά να κάνετε 10 περιστροφές με άλμα. Ξεκουραστείτε για 30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια κάντε άλλες 10. Για να αυξήσετε τη δυσκολία, ξεκουραστείτε για 15 δευτερόλεπτα αντί για 30. Μπορείτε να εκτελέσετε όσους γύρους επιθυμείτε και -φυσικά- αντέχετε.

Squats

anna-victoria-squat-1548705288-1200x1200.jpg

Κάντε όσα περισσότερα squats μπορείτε και όποτε μπορείτε μέσα στο σπίτι. Για παράδειγμα, δοκιμάστε να ξεκινήσετε με 10 καθίσματα την ίδια στιγμή που θα το σκεφτείτε κι έτσι θα εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας να το θυμάται κάθε μέρα που περνάει. Τα squats θα έλεγε κανείς πως είναι η πιο θαυματουργή άσκηση στον χώρο της γυμναστικής, αφού γυμνάζει τους γλουτούς στο μέγιστο και ταυτόχρονα σφίγγει και τα πόδια. Δοκιμάστε την τώρα!

Push-ups

how-to-do-first-push-up-thumbnail-blog-1200x800-3-1024x683.jpg

Θα δυναμώσουν τα χέρια και τους κοιλιακούς σας. Απλώστε ένα λεπτό στρώμα στο πάτωμα, ξαπλώστε, γυρίστε μπρούμυτα και στηριχθείτε στα χέρια και τα πόδια σας. Φροντίστε τα χέρια να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τους ώμους σας. Σηκωθείτε ασκώντας πίεση στους κοιλιακούς και τα χέρια σας. Κατεβείτε κάτω κι επαναλάβετε. Κάντε 3 σετ των 10, ενώ ανάμεσα σε αυτά μπορείτε να ξεκουράζεστε για 2 λεπτά. Εφαρμόστε αυτή την άσκηση 3 φορές την εβδομάδα και προσθέστε στο πρόγραμμα και μερικά squats ή κινήσεις HIIT.

Zumba

c700x420.jpg

Εάν ο χορός είναι το στοιχείο σας και θέλετε να συνδυάσετε τη γυμναστική με τη διασκέδαση, μπορείτε να κάνετε zumba στο σπίτι. Πιο συγκεκριμένα, φτιάξτε μια playlist που θα διαρκεί μισή ώρα και θα περιλαμβάνει τα αγαπημένα σας κομμάτια. Ξεκινήστε να χορεύετε δίνοντας έμφαση σε κινήσεις που γυμνάζουν πόδια και χέρια. Μάλιστα, μπορείτε να εντάξετε μερικά καθίσματα, άλματα και στροφές στο πρόγραμμα. Ούτε που θα το καταλάβετε πώς πέρασε ο χρόνος και ότι τόση ώρα γυμναζόσασταν!

Yoga

image1.jpg

Όσες κάνατε yoga πριν κλειστείτε στο σπίτι λόγω κορωνοϊού, δε σημαίνει ότι θα σταματήσετε. Μια καλή ευκαιρία είναι να συνεχίσετε την αγαπημένη σας γυμναστική στο σπίτι παρέα με την οικογένειά σας. Για να βοηθηθείτε περισσότερο, μπορείτε πολύ απλά να κατεβάσετε στο κινητό σας ένα application όπως το Pocket Yoga, που θα σας δείχνει τις κινήσεις που μπορείτε να κάνετε, στάσεις σώματος και motivational συμβουλές ή και να παρακολουθήσετε σχετικά βίντεο στο Youtube. Μάλιστα, στο site DoYou μπορείτε να γραφτείτε δωρεάν και να κάνετε online yoga καθημερινά!