Φυσικοί τρόποι να ηρεμήσουμε το στομάχι μας

Με τη βοήθεια της φύσης μπορούμε να ξεπεράσουμε τα δυσάρεστα συμπτώματα της βαρυστομαχιάς, της καούρας και του φουσκώματος

tsai

Με τη βοήθεια της φύσης μπορούμε να ξεπεράσουμε τα δυσάρεστα συμπτώματα της βαρυστομαχιάς, της καούρας και του φουσκώματος, που συχνά συνοδεύουν ένα πλούσιο και βαρύ γεύμα.

Φυσικοί τρόποι να ηρεμήσουμε το στομάχι μας

Τι να φάμε…

-Μπανάνα

Δεν είνα τυχαίο ότι οι μπανάνες θεωρούνται η καλύτερη τροφή που μπορούμε να φάμε όταν έχουμε hangover. Οι μπανάνες καταπολεμούν τη ναυτία, είναι ευχάριστες στη γεύση και εύκολες στην πέψη. Μάλιστα, οι ηλεκτρολύτες στις μπανάνες θα μας βοηθήσουν να ενυδατώσουμε τον οργανισμό μας, ειδικά μετά από εμετό ή διάρροια.

-Ζυμαρικά

Το άσπρο ρύζι, τα ζυμαρικά και τα κράκερ είναι απλοί υδατάνθρακες και έτσι δεν απαιτούν πολλή δουλειά για να διασπαστούν. Επομένως, είναι πραγματικά εύκολο να αφομοιωθούν από τον οργανισμό μας. Επιπλέον, αυτές οι τροφές είναι ευχάριστες στη γεύση και τη μυρωδιά, γεγονός που τα καθιστά ιδανική επιλογή όταν έχουμε ενοχλήσεις στο στομάχι.

-Κουρκουμά

Ο κουρκουμάς βοηθά το στομάχι να ηρεμήσει, χάρη στις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του. Μπορούμε να προσθέσουμε κουρκουµά σε όλα σχεδόν τα φαγητά μας (ένα κουταλάκι του γλυκού αρκεί) ή να τον απολαύσουμε ως ζεστό ρόφημα (βράζουμε τη ρίζα ή τη σκόνη του κουρκουµά σε νερό κι έπειτα σουρώνουμε).

Τι να πιούμε…

-Χαμομήλι

Το χαμομήλι είναι πιθανότατα το πιο διάσημο ρόφημα για την αντιμετώπιση των στομαχικών ενοχλήσεων, καθώς φαίνεται να συμβάλλει στη μείωση των διαταραχών του στομάχου και των συμπτωμάτων του συνδρόμου του ευερέθιστου εντέρου. Μπορούμε να καταναλώσουμε το χαμομήλι ως ρόφημα, το οποίο θα βρούμε σε φακελάκι ή να το φτιάξουμε μόνοι μας. Αν θέλουμε να το παρασκευάσουμε μόνοι μας, χρησιμοποιούμε 4 κουταλιές της σούπας αποξηραμένο χαμομήλι, ρίχνουμε καυτό νερό από πάνω του και το καλύπτουμε για 5-10 λεπτά. Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε φρέσκο χαμομήλι, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να το ρίξουμε σε καυτό νερό και να το αφήσουμε για 3 λεπτά.

-Μέντα

Η μέντα δρα ως αντισπασμωδικό του γαστρεντερικού σωλήνα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι ηρεμεί τους μυς του στομάχου και βελτιώνει την πέψη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σε ορισμένα εστιατόρια σερβίρουν τσάι μέντας στο τέλος του γεύματος.

-Τζίντζερ

Ο λόγος για τον οποίο το τζίντζερ είναι τόσο χρήσιμο είναι ότι βοηθά στην κινητικότητα του γαστρεντερικού σωλήνα. Αυτό σημαίνει απλώς ότι κρατά τα πάντα ομαλά, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση της ναυτίας.

*Οι τροφές που προτείνουμε δεν συστήνονται για τις περιπτώσεις που αντιμετωπίζουμε κάποιο χρόνιο πρόβλημα υγείας (π.χ. έλκος, γαστρίτιδα). Αν τα δοκιμάσουμε και δεν δούμε βελτίωση, θα πρέπει να απευθυνθούμε στον γιατρό μας. Οι έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες, καθώς και τα παιδιά, δεν πρέπει να τα λαμβάνουν χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του γυναικολόγου ή του παιδιάτρου.