Η L’Oreal επεκτείνει τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης για τα προϊόντα της, προσφέροντας μία υπηρεσία δοκιμής αυτών. Μία νέα προσθήκη είναι η χρήση της κάμερας του κινητού για την εξομοίωση διαφόρων χρωμάτων μαλλιών από τη σειρά Garnier Nutrisse και Granier Olia χρησιμοποιώντας επαυξημένη πραγματικότητα.

https://twitter.com/Loreal/status/1207979670202978304

Κάνοντας χρήση της Google Lens εφαρμογής, οι χρήστες μπορούν να στρέψουν την κάμερα του κινητού στο προϊόν το οποίο αναγνωρίζεται και έπειτα ενεργοποιείται η εικονική δοκιμή στα μαλλιά σας.

Συνειδητοποιήσαμε πως το AR και η AI θα αλλάξουν πραγματικά την εμπειρία των πελατών για την L’Oreal και τη βιομηχανία. Υπάρχει ένα πραγματικό πλεονέκτημα στην καθοδήγηση των καταναλωτών να βρουν το σωστό χρώμα. – Lubomira Rochet, επικεφαλής ψηφιακών προϊόντων L’Oreal