Μας χαρίζουν ενέργεια ανάμεσα στα γεύματα και αν είναι ισορροπημένα και προσεγμένα, μας κρατούν μακριά από το τσιμπολόγημα και από τις ανθυγιεινές επιλογές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κι αν έχετε βαρεθεί το κλασικό τοστ, ιδού μερικές ιδέες που θα σας κάνουν να ανυπομονείτε για το επόμενό σας σνακ.

Γιαούρτι παρφέ
Σίγουρα μπορείτε να καταναλώσετε σκέτο το γιαούρτι σας, αν το απολαμβάνετε έτσι. Αν θέλετε, όμως, να του δώσετε ενδιαφέρον, αναμείξτε ένα φλιτζάνι κατσικίσιο γιαούρτι με μισό φλιτζάνι ψιλοκομμένες φράουλες και 1 κουταλιά της σούπας γκρανόλα. Αν θέλετε, μπορείτε να προσθέσετε και τσιπς μαύρης σοκολάτας, μέλι, ξηρούς καρπούς ή σπόρους.

Λαχανικά και χούμους
Αντί να συνοδέψετε το αγαπημένο σας ανατολίτικο χούμους με κράκερ, προτιμήστε στικ λαχανικών, όπως καρότο, πιπεριά και αγγούρι. Θα το απολαύσετε αλλιώς και θα προσθέσετε περισσότερες φυτικές ίνες και βιταμίνες με λιγότερες θερμίδες στο σνακ σας.

Smoothies
Οι επιλογές είναι άπειρες, όσες και οι συνδυασμοί φρούτων και λαχανικών. Δείτε τι επιλογές έχετε στο ψυγείο σας και χτυπήστε φρούτα ή/και λαχανικά με φυτικό γάλα χωρίς ζάχαρη ή γιαούρτι. Για γλυκύτητα, προσθέστε λίγο μέλι, για πρωτεΐνη κάποιο φυτικό βούτυρο, όπως επίσς και ξηρούς καρπούς και σπόρους και χτυπήστε τα όλα μαζί. Αν θέλετε, μπορείτε να προσθέσετε και λίγη τριμμένη μαύρη σοκολάτα, είτε ως γαρνιτούρα, είτε μαζί με τα υπόλοιπα υλικά.

Ενταμάμε
Πρόκειται για φασόλια σόγιας, τα οποία συνδυάζονται με χοντρό αλάτι και αποτελούν ένα γευστικό και χορταστικό σνακ, πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη.

Τοστ με αυγό και αβοκάντο
Αν και θα μπορούσε να αποτελέσει ένα γεύμα από μόνο του, το τοστ με αβοκάντο και αυγό είναι μια καλή επιλογή και για σνακ, πλούσια σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά. Φροντίστε το αβοκάντο σας να είναι ώριμο, για να δώσει κρεμώδη αίσθηση στο σάντουιτς και το ψωμάκι σας ολικής άλεσης για έξτρα φυτικές ίνες. Προσθέστε αλάτι και πιπέρι στο αυγό και είστε έτοιμοι!

Φρουτοσαλάτα
Κόψτε φρούτα εποχής που σας αρέσουν, βάλτε τα σε ένα μπολ, περιχύστε λίγο μέλι και σπόρους και απολαύστε βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες στο φουλ.

Φράουλες με σοκολάτα
Μπορείτε να τις απολαύσετε και με μέλι. Αλλά αν έχετε περισσότερη διάθεση και μεράκι, λιώστε λίγη μαύρη σοκολάτα σε μπεν μαρί, βουτήξτε τες στη σοκολάτα, απλώστε τες στη λαδόκολλα και βάλτε στο ψυγείο. Μόλις η σοκολάτα στερεοποιηθεί, μπορείτε να τις απολαύσετε σαν επιδόρπιο.

Αμύγδαλα με σοκολάτα
Φτιάξτε τα δικά σας «βραχάκια», λιώνοντας μαύρη σοκολάτα σε μπεν μαρί κι έπειτα προσθέτοντας κομμάτια από καβουρντισμένα αμύγδαλα και ανακατεύοντας ώστε να χαθούν μέσα στη σοκολάτα. Απλώστε λαδόκολλα σε ένα ταψί και ρίξτε κουταλιές από το μείγμα σας. Τοποθετήστε στο ψυγείο και μόλις παγώσουν θα έχετε τα δικά σας «βραχάκια».

Σαλάτα
Κόψτε λαχανικά της αρεσκείας σας, προσθέστε ελαιόλαδο, λίγο αλάτι ή δημιουργήστε το δικό σας υγιεινό ντρέσινγκ με ελαιόλαδο, ξίδι, μέλι και μουστάρδα και απολαύστε τα λαχανικά σας, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.

Trail mix
Μπλέξτε μαζί δημητριακά, νιφάδες σοκολάτας, ξηρούς καρπούς, σπόρους και φάτε τα σκέτα ή αναμείξτε με λίγο μέλι.