Ό,τι τύπο και χρώμα μαλλιών κι αν έχετε, θα πρέπει να γνωρίζετε πως ταλαιπωρούνται ακόμη και κατά τη διάρκεια του ύπνου. Οι απότομες κινήσεις, το στριφογύρισμα στο μαξιλάρι εκείνα τα βράδια που έχετε τρομερό άγχος, οι αρνητικές σκέψεις και αμέλεια περιποίησής τους είναι μερικοί από τους παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στο να αποκτήσετε αδύναμη τρίχα και αφυδατωμένα μαλλιά το επόμενο πρωί. Ποτέ δε είναι αργά όμως να αλλάξετε τη ρουτίνα του ύπνου σας και να κάνετε μερικές στρατηγικές κινήσεις πριν πάρετε τον δρόμο για το κρεβάτι. Είναι απλές, εύκολες και δε θα σας στερήσουν χρόνο από το να αφεθείτε στη ζεστασιά του παπλώματός σας. Let’s go!

1. Κοιμηθείτε σε μεταξωτές μαξιλαροθήκες

Εκτός από τη luxurious αίσθηση που θα φέρουν οι μεταξωτές μαξιλαροθήκες στο υπνοδωμάτιό σας, θα προστατέψουν και τα μαλλιά σας από το σπάσιμο της τρίχας. Ωστόσο, εάν δε θέλετε να επενδύσετε σε αυτές και να τις αντικαταστήσετε με τις βαμβακερές που είχατε μέχρι τώρα, μπορείτε απλώς να δέσετε χαλαρά ένα μεταξωτό φουλάρι στα μαλλιά σας και να κοιμηθείτε με αυτό. Θα κάνουν την ίδια δουλειά αφού είναι φτιαγμένα από το ίδιο ύφασμα!

hair-vobcz.jpg
Image Source: Indigital

2. Βουρτσίστε τα μαλλιά σας

Ένας από τους λόγους που σπάει η τρίχα των μαλλιών σας είναι γιατί δεν τα βουρτσίζετε πριν κοιμηθείτε. Σίγουρα θα έχετε μάλιστα παρατηρήσει πόσο μπερδεμένες είναι μερικές τούφες σας μόλις ξυπνάτε, με αποτέλεσμα να περνάτε ώρες χτενίζοντάς τες για να γίνουν ξανά όπως πριν, κίνηση που επίσης ταλαιπωρεί τα μαλλιά στο σύνολό τους. Κάντε λοιπόν αυτή τη χάρη στον εαυτό σας και πριν πέσετε για ύπνο βουρτσίστε τα μαλλιά σας πολύ καλά και απαλά και πείτε «αντίο» στα… αλλόκοτα hairstyles του πρωινού ξυπνήματος.

3. Φροντίστε για το χτένισμά σας από το προηγούμενο βράδυ

Ναι, μπορεί να μη βλέπετε την ώρα για να πέσετε για ύπνο, αλλά σκεφτείτε πόσο χρόνο θα κερδίσετε το επόμενο πρωί πριν πάτε στο γραφείο. Plus, με αυτόν τον τρόπο τα φροντίζετε από το προηγούμενο κιόλας βράδυ, σε αντίθεση με τις πρώτες πρωινές ώρες όπου είθισται να μην έχετε τη διάθεση να το κάνετε. Πώς θα το κάνετε αυτό; Εάν έχετε φυσικά ίσια μαλλιά, απλώς πιάστε τα σε έναν χαμηλό κότσο και τυλίξτε τα με ένα μεταξωτό μαντήλι. Εάν πάλι έχετε φυσικά σγουρά μαλλιά, πιάστε τα προσεκτικά σε ένα topknot και τυλίξτε τα επίσης με ένα silky φουλάρι. Το επόμενο πρωί ξετυλίξτε τα κι εφαρμόστε ένα serum για προστασία! Voila!

shutterstock-1035172912.jpg

4. Μην κοιμάστε με βρεγμένα μαλλιά

Τα βρεγμένα μαλλιά χάνουν την ελαστικότητά τους με αποτέλεσμα να οδηγούνται πιο εύκολα στο σπάσιμο της τρίχας. Επίσης, τα wet hair φριζάρουν και μπερδεύονται αμέσως. Γι’ αυτόν τον λόγο χρειάζεται να τα στεγνώνετε πριν κοιμηθείτε για να αποφύγετε οποιαδήποτε αρνητική συνέπεια είτε το επόμενο πρωί είτε γενικά στην καθημερινότητά σας.

5. Ενυδάτωση, ενυδάτωση, ενυδάτωση

Η ενυδάτωση αποτελεί ένα μεγάλο κεφάλαιο και για τα μαλλιά. Η πιο εύκολη και γρήγορη κίνηση που μπορείτε να κάνετε για να τα προστατέψετε και να ενυδατώσετε πλήρως είναι να εφαρμόσετε πάνω τους μια overnight hair mask περνώντας την πολύ καλά τόσο στις άκρες όσο και ανάμεσα στις τούφες σας για να πάει παντού κι έπειτα να πιάσετε τα μαλλιά σας σε έναν ατημέλητο και χαλαρό κότσο. Για να μη λερώσετε τη μαξιλαροθήκη σας, βάλτε πάνω της μια πετσέτα και κοιμηθείτε κανονικά. Δε θα το πιστεύετε πόσο απαλά θα είναι μόλις ανοίξετε τα μάτια σας!

Κεντρική φωτογραφία: Kate Rosenberg/Coveteur