Τα ξημερώματα έφτασαν τα τέσσερα βαγόνια του πρώτου συρμού του Μετρο στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας από την Ιταλία.

Όπως περιγράφει στο ΡΘ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γ. Μυλόπουλος  ο συρμός ξεκίνησε το ταξίδι του πριν από τέσσερις ημέρες από το εργοστάσιο της Hitachi στην Ιταλία.  Πέρασε το Αδριατικό πέλαγος , έφτασε στην Ηγουμενίτσα  και από εκεί φορτώθηκε σε δύο τράκτορες για να φτάσει σήμερα στην Θεσσαλονίκη. Είναι χαρακτηριστικό ότι λόγω του βάρους των βαγονιών οι τράκτορες πήγαιναν με ταχύτητα 30 χλμ την ώρα!

Αύριο το πρωί γερανός θα μεταφέρει τα βαγόνια στην ράγες παρουσία του ΥΠΟΜΙΔΑ Χ. Σπίρτζη και στην συνέχεια θα συναρμολογηθούν για να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στο τέλος του καλοκαιριού.

Ο κ. Μυλόπουλος επανέλαβε ότι η βασική γραμμή του μετρό θα παραδοθεί στο κοινό στο τέλος του 2020, Συνολικά οι συρμοί θα είναι σε πρώτη φάση 18 με μέγιστη δυνατότητα μετακίνησης 18.000 επιβατών ανά ώρα.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό μίλησε για ιστορική ημέρα για τη Θεσσαλονίκη, η οποία μετά από τα… σαράντα κύματα που πέρασε με τις τρύπες, τις καθυστερήσεις και τις μόνιμα εγκατεστημένες λαμαρίνες, σήμερα μπαίνει πια στην τελική φάση, της οργάνωσης για τη λειτουργία του Μετρό.

«Η σημερινή ημέρα είναι όμως και μια δικαίωση για όσους πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα και δουλέψαμε επίμονα τα τελευταία  χρόνια για να γυρίσουμε σελίδα και να κάνουμε το ανέκδοτο πραγματικότητα.», υπογράμμισε.

Δείτε φωτογραφίες από το συρμό στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας: