Η υιοθέτηση (υβριδικής) τεχνολογίας από τη Φόρμουλα 1 γίνεται σιγά σιγά μόδα στις top κατηγορίες των σπόρ μοντέλων. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Infiniti να παρουσιάσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο και αν αναρωτιέστε από πού προέρχεται η τεχνολογία που χρησιμοποιεί σημειώστε πως η Infiniti είναι η μάρκα πολυτελείας της Nissan. Η οποία με τη σειρά της είναι βασικό μέλος του γαλλο- ιαπωνικού ομίλου των Renault- Nissan- Mitsubishi, που εκπροσωπείται στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ από την ομάδα της Renault.

Έτσι λοιπόν το Infiniti Project Black S βασίζεται στο Q60 και συνδυάζει τον V6 με τα διπλά turbo των 3.000 κυβικών της μάρκας με ένα διπλό υβριδικό σύστημαπου αποτελείται, όπως στην F1, από τρεις μονάδες κινητήρων MGU-Κ που συλλέγουν κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και δύο μονάδες MGU-H που είναι τοποθετημένες στους δύο ηλεκτρικούς υπερσυμπιεστές του V6 και εκμεταλλεύονται τη θερμική ενέργεια από τα καυσαέρια.

Με το διπλό αυτό σύστημα υπάρχει παραγωγή ηλεκτρικής ισχύος τόσο κατά την επιτάχυνση όσο και κατά το φρενάρισμα, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς του Project Black S να έχει ανάβει από τους 405 ίππους που αποδίδει μόνος τους ο V6 των 3.000 κυβικών στους 571 ίππους. Οι οποίοι εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε λιγότερα από 4,0 δεύτερα.

Ταυτόχρονα το πρωτότυπο είναι και το πρώτο Infiniti με χειριστήρια by wire (ηλεκτρομηχανικά), ενώ τα φρένα του αποτελούνται από συνδυασμό κεραμικών υλικών και ανθρακονημάτων.