Πριν 32 ολόκληρα χρόνια η Audi για να προωθήσει την τότε καινούργια τετρακίνησή της quattro έχει βάλει ένα 100 CS να ανέβει τη (μεγάλη) ράμπα που κατεβαίνουν οι αθλητές του άλματος με σκι.

Φέτος έκανε κάτι αντίστοιχο σε μια πίστα γιγαντιαίου σλάλομ με σκι στο φημισμένο χειμερινό θέρετρο Kitzbuehel στην Αυστρία, προκειμένου να δείξει τις δυνατότητες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων γενικά και του δικού της e-tron ειδικά. Η συγκεκριμένη πίστα ονομάζεται Streif και το πιο απότομο κομμάτι της λέγεται Mausefalle και έχει την απίστευτη κλίση των 85 μοιρών. Είναι δηλαδή σχεδόν κάθετο, κάτι βέβαια που αύξησε επίσης κάθετα το βαθμό δυσκολίας για τον οδηγό του συγκεκριμένου Audi e-tron. Τον πρωταθλητή του World Rallycross και του DTM Μattias Ekström.

Φυσικά το e-tron που ανέβηκε τη Mausefalle δεν είναι ένα απλό, όπως θα βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Έχει αρκετές αλλαγές, με βασικότερη την προσθήκη ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Μπροστά παρέμεινε ο ένας, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τους 503 ίππους και η αντίστοιχη ροπή, καθοριστική για την επιτυχία της αναρρίχησης, τα εντυπωσιακά 8.920 Nm.

Αλλαγές έχουν γίνει και στο λογισμικό κατανομής της ροπής στους δύο άξονες, ενώ οι τροχοί των 19 ιντσών έχουν ειδικά λάστιχα με μακριά καρφιά που εξασφαλίζουν την επιθυμητή πρόσφυση. Εννοείται πως για λόγους ασφαλείας του οδηγού υπάρχει και roll cage, σε συνδυασμό με αγωνιστικά καθίσματα, καθώς και ένα σύστημα με σκοινί ασφαλείας που δεν επιτρέπει στο αυτοκίνητο να γλιστρήσει προς τα πίσω. Κάτι ανάλογο υπήρχε και το 1986 στο 100 CS.

Όπως πάντως θα δείτε στο βίντεο τόσο το Audi e-tron όσο και ο Μattias Ekström τα κατάφεραν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.