Η κούραση και η ατονία είναι συχνό φαινόμενο στους περισσότερους στις μέρες μας ανεξαρτήτως ηλικίας. Ενώ συμπληρώνετε αρκετές ώρες ύπνου νιώθετε συχνά μια κόπωση και αναρωτιέστε τι κάνετε λάθος και γιατί δεν ξεκουράζεστε σωστά. Πολλές φορές αυτό το αίσθημα δεν οφείλεται στον ύπνο αλλά και σε άλλα αίτια, είτε ορμονικά είτε πρόκειται απλώς για μικρές καθημερινές συνήθειες. Η ενέργειά σας μέσα στη μέρα είναι σημαντικός παράγοντας για να φέρετε εις πέρας όλα όσα έχετε να κάνετε, γι’ αυτό και πρέπει να προσέχετε πολύ τον εαυτό σας και να δίνετε έμφαση ακόμη και σε μικρά πράγματα που μπορεί να αποσπάσουν την ενέργειά σας και να σας κάνουν να είστε εξαντλημένοι πριν τελειώσει η μέρα.

Δείτε παρακάτω μερικούς από τους πιο σημαντικούς λόγους για τους οποίους αισθάνεστε συχνά κόπωση και τι μπορείτε να κάνετε γι’ αυτό!

Δε χαλαρώνετε σωστά

den-xalarwnete-swsta.jpg

Ακόμη κι αν νομίζετε ότι ξεκουράζεστε όταν δεν κάνετε τίποτα, η ποιοτική χαλάρωση είναι ιδιαίτερα σημαντική. Τις περισσότερες φορές αποδίδουμε την κούραση σε σωματικά αίτια και προσπαθούμε να ξεκουράσουμε μόνο το σώμα μας. Αυτό δεν ισχύει πάντα, καθώς υπάρχει και η ψυχική κούραση κι ενώ νιώθετε ότι έχετε χαλαρώσει σωματικά, το μυαλό είναι σε υπερένταση και δε μπορεί να ηρεμήσει.

TipsΠαρακινήστε τον εαυτό σας να κάνει περισσότερα πράγματα που εξισορροπούν τον εγκέφαλο και σας βοηθάνε να χαλαρώσετε μακροπρόθεσμα κι έμμεσα. Δοκιμάστε να κάνετε yoga ή να κάνετε ένα μικρό workout. Η άσκηση είναι από τα πιο χρήσιμα όπλα απέναντι στην κούραση του εγκεφάλου, γιατί αδειάζει το μυαλό. Μια άλλη λύση αν δε θέλετε να κουνηθείτε από τον καναπέ σας είναι ο διαλογισμός. Θα βρείτε πολλά apps και βίντεο στο διαδίκτυο που θα σας καθοδηγήσουν!

Δεν ενυδατώνετε τον οργανισμό σας

water.jpg

Η αφυδάτωση αποτελεί ένα από τα πιο συχνά αίτια της κούρασης, καθώς με την έλλειψη νερού, η καρδιά πρέπει να δουλέψει πιο σκληρά για την κυκλοφορία του αίματος, με αποτέλεσμα να κουράζεται το σώμα.

TipsΠροφανώς να πίνετε περισσότερο νερό! Μην αμελείτε την ποσότητα νερού που χρειάζεστε μέσα στη μέρα. Μπορεί ο καφές να είναι η πρώτη σας σκέψη για να ξυπνήσετε, τα αποτελέσματά του, όμως, είναι πολλές φορές αρνητικά όσον αφορά την κόπωση.

Δε γυμνάζεστε συχνά

work-out.jpg

Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, η άσκηση είναι εξαιρετικά σημαντική τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Οι άνθρωποι που γυμνάζονται καθημερινά επιβεβαιώνουν ότι η γυμναστική μπορεί να σας δώσει ώθηση μέσα στη μέρα και να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα. Όσο και αν νομίζετε ότι δεν πρόκειται να ξεκουραστείτε με το να γυμνάζεστε παραπάνω, give it a try!

TipsΒρείτε είδη γυμναστικής που σας φαίνονται πιο διασκεδαστικά για να ξεκινήσετε με περισσότερο ενδιαφέρον. Προσπαθήστε να κάνετε το workout σας το πρωί για να μην έχετε το άγχος ότι θα το έχετε μέσα στη μέρα σας.

Δεν καταναλώνετε ένα θρεπτικό πρωινό

diatrofi.jpg

Δε χρειάζεται να επαναλάβουμε πολλές φορές την αξία ενός θρεπτικού και υγιεινού γεύματος. Όταν ξυπνάτε και τρέχετε να ετοιμαστείτε μπορεί να μην προλαβαίνετε καν να φάτε πρωινό ή να μπείτε στη διαδικασία να ετοιμάσετε κάτι υγιεινό.

TipsΒάλτε στη ζωή σας το meal prep. Η ετοιμασία γευμάτων από την προηγούμενη μέρα έχει σώσει πολλές γυναίκες που τρέχουν από το πρωί ως το βράδυ. Όταν, λοιπόν, έχετε λίγο χρόνο, φτιάξτε ένα υγιεινό και πλήρες πρωινό για να το βρείτε έτοιμο το επόμενο πρωί και να πάρετε όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται το σώμα σας για να ξεκινήσει τη μέρα.

Αφιερώνετε πολλές ώρες στα social media

social-media.jpg

Κι όμως, έρευνες έχουν δείξει ότι η συχνή χρήση των social media μέσα στη μέρα μπορεί να προκαλέσει εκτός από άγχος και κούραση. Ενώ είναι συχνό τις ώρες που θέλετε να ξεκουραστείτε να κάνετε scroll στο Instagram, αυτό μπορεί να φέρει και τα αντίθετα αποτελέσματα και στην ουσία να μην ξεκουραστείτε καθόλου.

TipsΑπασχολήστε το μυαλό σας με κάτι άλλο, όπως το να διαβάσετε ένα βιβλίο ή να ζωγραφίσετε. Το σημαντικό είναι να επιλέξετε δημιουργικές δραστηριότητες που αποσπούν το μυαλό σας και να μην του δημιουργήσετε περαιτέρω στρες.